JLOF - Jennifer Lopez Forums / Message Board by JLo.net

Welcome to the Jennifer Lopez Forums / Message Board by JLo.net forums!

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions, articles, and access to our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, access to the Media Center forums after your first few posts, the ability to earn 'points' and spend them, and access to many other special features and benefits! Registration is fast, simple, and free so join #1 largest Jennifer Lopez community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact support and we'll get back to you.

Go Back   JLOF - Jennifer Lopez Forums / Message Board by JLo.net > Jennifer Lopez > Global Jennifer Lopez > Jennifer Lopez en lengua Español
Blogs Rules/FAQs Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

Thread Tools
Old 03-04-2008, 10:16 PM   #1
yo_sebastian
Gold Fan

yo_sebastian's Avatar

Male

Bank: 68,033.26
Total Points: 73,289.27
Donate
"On the 6" fallado

Hola gente, cómo están?
Hoy después de años y años compré el cd "On the 6", ya lo tenía en cassette (ufff, sí, estoy siglos retrasado).
El asunto es que el año pasado lo intenté comprar pero cuando fui a probarlo noté que le faltaba el último track "Waiting for tonight" que sería el #14 en la versión para latinoamérica (yo soy de Argentina). Así es que no lo compré, porque todos los cds tenían el mismo problema.
Hoy con dinero en el bolsillo me decidí comprarlo ya que estaba de paso por la capital,pero sorpresa, me encontré que allí también los cds tenían ese problema.
Quisiera preguntarles si uds también tienen o tuvieron ese problema.
PD: de todas formas lo compré...
Old 03-05-2008, 09:37 AM   #2
anac_cab
U know what I mean?

anac_cab's Avatar

Female

Bank: 0.78
Total Points: 4,146.16
Donate
hola, como estas? yo tambien soy de Argentina. Tambien hace poco me compre on the 6, solo lo tenia bajado. La version q yo encontre es esa q tiene como nº14 Waiting for tonight. Sale como $20, en un local en Pueyrredon 1500 (y Arenales). Fijate si podes ir, te aseguro q lo tienen, siempre estoy yendo a ver ahi xq me falta This is me then original...suerte!
Old 03-05-2008, 10:57 AM   #3
Me Haces Falta
Platinum Fan

Male

Bank: 0.01
Total Points: 9,578.45
Donate
Yo soy de EEUU y lo compre aca hace tiempo. El mio tuvo Una noche mas, y Waiting for tonight. Yo no se porque no pusiero UNM en la version latino america lol eso para mi no tiene sentido lol

Cheyenne-Who's that?
Reba-Jane Fonda
Cheyenne:-Oh, Isnt that the old lady in the Jennifer Lopez Movie?
Me Haces Falta is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2008, 01:46 AM   #4
Allan
Gold Fan

Allan's Avatar

Male

Bank: 48,398.44
Total Points: 55,966.18
Donate
Que raro es todo eso, a mi me pasó que al comprar J to tha L-O the remixes , la canción que venia como "una noche mas (pablo's miami radio mix)" en realidad era la version original de Una noche mas!!!!! Y aqui en México solo salio la version de On the 6 con la cancion "es amor" y no viene "Feelin' so good", y no he conseguido el CD que tenga esta canción, jajaja, que locura!!!
Old 08-29-2008, 12:32 AM   #5
beto_sodi
Crazy Fan

beto_sodi's Avatar

Male

Bank: 0.00
Total Points: 1,827.11
Donate
jennifer sacó 3 versiones de on the 6, la version para LA (ke en su momento lo compré y no traía waiting for tonight), luego compré la versión de canda (ke trae feelin soo good y algunas canciones ke on the 6 méxico vienen en inglés) y existe la versión ke trae baila y do u know where you're going to?!!!
beto_sodi is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools

Posting Rules